وارد سایت سام آوا شوید. از ۳ جا میتوانید سفارش خود را پیگیری کنید :
۱- در بخش بالای سایت (هدر) کلید “پیگیری سفارشات“…
۲- بالای سایت (هدر) بخش “کاربری” منوی کشویی گزینه اول “پیگیری سفارشات“…
۳-در بخش حساب کاربری گزینه “پیگیری سفارش” کلیک کنید.
یا در بخش حساب کاربری گزینه “سفارش ها” کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آمادهسازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
موارد لازم برای پیگیری سفارش : (شماره همراه) یا (شماره سفارش) یا (ایمیل)
شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.
هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود.
شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.
برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت کد سفارش این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید.
امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد.
تمامی بردها یا ماژول های داخل فروشگاه نظیر آمپلی فایر ، پری آمپلی فایر ، منبع تغذیه و … قبل از ارسال تست می شوند و به صورت سالم ارسال می شوند . کلیه کالا ها دارای راهنمای نصب می باشد… از آنجایی که اطلاعی از سطح دانش یا آگاهی مصرف کننده عزیز در دست نمی باشد، نمی توانیم مشکل پیش آمده احتمالی را بررسی کنیم بنابراین بردها و ماژول ها دارای گارانتی نمی باشند… در مورد دستگاه های ساخته شده و آماده همه دارای ۱سال گارانتی می باشند.
سیستم هوشمند سام آوا، پس از بررسی حساب کاربری در صورتی که مالک آن مشتری جدید باشد خودکار اعمال می نماید.
سبد خرید شما خالی است.